top of page

דורית מגבעתיים

פברואר 2021

הפתעה שהיא חוויה

ה"מסע המשפחתי" שלנו התחדש עם הפעילות שהייתה ביפו העתיקה.
הפתענו את אמא במפגש משפחתי שיש בו תוכן מעניין וטיול מרתק ואלה שני התחומים שאוהבים עליה.
הפעילות ריתקה את כל בני המשפחה ואהבנו את החוברת הצבעונית.
הייתה לי בחירה טובה ליום ההולדת של אמא.

יואב מטבעון

ינואר 2021

בחרנו ב"מסע משפחתי" כי ראינו שזו פעילות מעניינת ומיוחדת. הפעילות שלנו הייתה ביפו העתיקה כי ראינו במקום אפשרות למפגש משפחתי מאחד.
הפעילות הייתה עבור אבא שהוא איש ים והנושאים התאימו לו וריגשו אתו.
החוברת הייתה יפה עם הרבה פעילות תמונות וברכות שסיפרו את סיפורו של אבא.
שמחתי שבחרנו בפעילות זו ואני ממליץ עליה בחום.

אורנה

אפריל 2020

יש לי יום הולדת קראתי על הפעילות ואמרתי לעצמי, זה מתאים לי כמו כפפה לא התלבטתי, ארגנתי לי הכל וההפתעה הייתה למשפחה. המסע המשפחתי שלי "נתפר" במסלול טבע עשיר במים וצמחייה.

הרגשתי שאני מתעוררת בגן עדן. הרמנו כוסית ויצאנו לדרך, החידות הובילו אותנו מתחנה לתחנה ותמיד היו מפתיעות.

נהנו מכל רגע

מימי ממעלה האדומים

פברואר 2021

לכבוש יום הולדת שישם של בעלי היקר החלטנו לצאת לפעילות של "מסע משפחתי" בשכונת ילדותו במוסררה, לחזור אל הזכרונות והמראות המיוחדים בשכונה. החוויה הייתה מדהימה, עוצמתית ומרגשת ולקחו בה חלק ילדנו ונכדינו, אחיו של בעלי ועוד חברי ילדות מהשכונה. אין לי מילים לתאר את החוויה שעברנו ואת ההתרגשות שגרמנו לבעלי. המסע בעיצובו של אברי נגע בנקודות משמעותיות והחזיר אותנו לימי עבר מעניינים. הפעילות לוותה בחוברת צבעונית שהכילה תמונות ברכות וזיכרונות. הכל היה פשוט מושלם. ובימים כאלה, שהקורונה סוגרת אותנו בבית מצאנו זמן והזדמנות לחוויה הזו. על כך תודה גדולה בשמי, בשם בעלי והילדים על חוויה מרגשת וזיכרון מיוחד.

מירי

ינואר 2021

בעלי חגג שישים ורצינו לשתף את הדורות הצעירים במשפחה בעולם שהולך ונעלם בעיר הזו. חווית ילדות שהיו בתקופה שהחוף היה פתוח ואין סופי.

יחד עם אחיו של בעלי אברי ערך תחקיר וליקט פרורי חווית שהיו בהם מחוויות השכונה של פעם, ההליכה במשותפת לדוכן הפלאפל והבריחה אל חולות הים האין סופיים. התכנסנו כל המשפחה על חוף הים לקראת השקיעה וזכינו במראה מלהיב. עברנו בין הדוכנים וכמובן טעמנו מכל הטעמים. הפעילות לוותה בחוברת יפה שהכילה תמונות וחידות שריתקו את כל המשפחה. אני התרגשתי ובעלי היה מאושר. מה צריך יותר ממפגש שכזה. תודה על ההזדמנות ותודה גדולה לאברי שיצר לנו מפגש מרגש בימים שכאלה שהיינו מסוגרים בבתים.

מירי משוהם

פברואר 2020

אברי בוקר טוב ושבת שלום!! לא יכולתי להתאפק ולחכות לצאת השבת כדי לספר לך על החוויה המדהימה שעברנו אתמול. אז אתמול, חל יום ההולדת של בעלי וביום זה ערכנו את המסע המשפחתי. זו הייתה חוויה עוצמתית ומרגשת, בה לקחו חלק גם כל האחים של בעלי עם נשותיהן ואף חלק מילדיהם. אין לי מילים באמת לתאר את המסע הזה שעברנו באמת... נגעת בנקודות חייו המשמעותיות, החוברת, החידות, השילוב של היסטוריית השכונה הכל היה פשוט מושלם והתוצאה הייתה חוויה מרגשת ומיוחדת!!! אני רוצה להודות לך מאוד בשמי ובשם בעלי וילדיי, על שהצלחת למסע זה להעביר את חוויות ילדותו של בעלי.

תודה רבה גדולה!!

יעל בר זיו

2021

מסע משפחתי בעקבות הזיכרונות

רמי עסוק בעניינים רבים ואני בת זוגו, יעל רוקמת מתחת לאפו הפתעה
שתרגש את כולם "מסע משפחתי"
שמעתי על הפעילות  מחברים שהמליצו לי עליה. ואכן התרגשתי מתהליך ההכנה יחד עם אברי. רמי בן קיבוץ שכל חייו שזורים בפינות ובזיכרונות של המקום. רציתי שהוא יחזור לשם יחד עם הילדים והנכדים. והפעם בדרך לא שיגרתית. הפעילות ששילבה חידות וסיפורים הייתה מרתקת ומאתגרת והשאירה לכולנו חוויה מרגשת. תודה על ההמלצה ובעיקר לאברי שהפך כל אבן כדי להגיע לסיפורים המרתקים

אלה מגני תקווה

מרץ 2021

חגיגה הטבע חוויה משפחתית מרגשת
סרגי חוגג חמישים וזו סיבה מספיק טובה לכנס את כל המשפחה. בעלי היקר סרגי הוא איש אשכולות, מתעניין ועושה דברים רבים ולכן יכולי מבלי שירגיש להפתיע אותו במשהו מיוחד ליום ההולדת. חיפשתי משהו ייחודי שיעניין את כל המשפחה, ו"מסע משפחתי" התאים לרעיון כמו כפפה ליד. יחד עם אברי בחרתי אתר טבע יפה ומרתק והגענו לתקופה שהפריחה בשיאה. אברי יצר את הפעילות המרתקת שהביאה חידות על המקום ונגעה בעולמו העשיר של סרגיי. קיבלנו חוברת שהכילה את הפעילות, ברכות ותמונות, וזכינו למזכרת מרגשת. הייתי מאושרת שמצאתי משהו ייחודי, מעניין ומאתגר לכל המשפחה. תודה רבה אלה וכל המשפחה מגני תקווה

אירי

יוני 2021

עושים כבוד לעמליה
אמא חוגגת שישים והיא תמיד דואגת לנו. הפעם אנחנו דאגנו לה והכנו לה הפתעה שיש בה סיפורים וחידות, יש בה נוסטלגיה ואהבות. יצאנו מהמרחב הכפרי שמוכר לנו והגענו אל הסימטאות הציוריות של יפו. מצאנו שם את כל מה שאמא אוהבת, טיולים, חידות ואומנות. אברי ידע לדלות מהשפע הרב שהעיר מציעה את המפגשים שירתקו את אמא. ואכן זו הייתה חוויה משפחתית מרתקת עם הרבה צחוקים וסיפורים. לפעילות אברי הכין חוברת מרהיבה שהיו בה חידות תמונות והרבה ברכות. תשאר לנו מזכרת יפה.

תודה בשם כל המשפחה

יוני 2019

איך יכולנו לספר טוב יותר ?

היה הדרך להביא את סיפור חייך בארץ. אירוע המשלב חידות, סיפורים ושירים. ופתאום ראינו כמה היו מעשיך גדולים, מפעילות באצ"ל  אנחנו קוראים לו פאפסיה, וחשבנו איך "לצאת מהקופסה"לספר על חינוך יהודי ערכי ועד הגשמה ציונית בארץ ישראל "מסע משפחתי" והנה לא עשינו מסיבה אלא מפגש בקרב המשפחה ואין כאן שום דבר מפחיד חוץ מלצאת מהקופסה. אוהבים אותך פאפי

רותי מרחובות

פברואר 2019

מה שלא נעשה זה יהיה בירושלים. אז בחרנו לחגוג לאמא בירושלחם, עיר יפה, מסקרנת ומעניינת. ובעיקר יש בה קדושה ומקומות מעניינים שעוד לא ראינו. "מסע משפחתי" הוביל את סיפור חייה של אמא בסימטאות ירושלים וזה היה קסום. הפעילות הייתה מאתגרת ומרתקת, כל חידה הייתה עולם ומלואו והמשפחה התמוגגה. אמא כמובן שמחה לראות את כולם מחייכים. שמחתי על הבחירה

מירי הבת האוהבת

חוויה מדהימה

הייתה חוויה מדהימה, חגגנו יום נישואים להורי, פעילות מגבשת, מעניינת, מתאימה לכל המשפחה (מבוגרים וילדים כאחד) ממליצה בחום!! פעילות ייחודית ומקורית

הטבע תמיד מלהיב

ענבר סיימה תקופה ואנחנו חגגנו לה בגדול.

"מסע משפחתי" בטבע הקרוב לבית.

נחל המעיינות עטוף בחידות הלהיב את הילדים, הייתה חוויה מיוחדת

אמא אוהבת לצאת מהשגרה

יוני 2019

אמא חוגגת שבעים וכוחה במותניה. היה ברור שנצא מהבית לשאוף קצת אויר ואווירה אחרת, משהו ארץ ישראלי, משהו שמציב אתגרים, משהו שלא ישאיר אותנו פאסיבים ומסתכלים בעוגה. יצאנו ל"מסע המשפחתי" חוויה מאתגרת לנו הילדים שיזמנו הפתעה, וחוויה מאתגרת למצוא משהו שיש בו סיפור מעניין שמפעיל את כל החמולה – ורד ראש העין. "מסע משפחתי" הביא לנו רעיון מרתק, סיפור מעניין ופעילות מגוונת. שווה לפעמים לצאת מהקופסה לעולם הגדול והמסקרן.

איילה צור הדסה

ליחיאל היקר תמיד אתה מפתיע את כולם בסיפורים ומקומות מרתקים, הפעם החלטנו להפתיע אותך! תפרנו לך "מסע משפחתי" שכל המשפחה עוטפת ומלווה אותך אל מקומות שמרגשים אותך, שבילי ארץ ישראל. כי מהשאתה אוהב זה לטייל ולהוביל אנשים. הפעם אנחנו הובלנו אותך ב"שביל חייך" שכל תחנה במסע המשפחתי מעלה זכרונות ואהבות. גם הפעם לקחת את המושכות והובלת אותנו למקומו שהובלנו אותך. זה היה מרגש ומאוד מגבש את המשפחה.

דצמבר 2018

בלי הפתעות, אל המוכר והאהוב
אבא אוהב טיולים ואת ארץ ישראל. מסע משפחתי הגישנו לו חוויה אהובה - " נחל המעיינות היה הפתעה מתוקה. המסלול, החידות וההווי המשפחתי יצר חגיגה אמיתית בחרנו נכון

דורית רמת אביב

ינואר 2019

אבא חוגג שבעים ונולד בירושלים. היה ברור שנחגוג לו שם. " מסע משפחתי " צא לנו טיול חוויתי לכל המשפחה. תודה גדולה

דנה גני תקווה

חברה סיפרה לי על משהו מיוחד
חברה סיפרה לי שמסע משפחתי זו מתנה נפלאה חברה טובה לא מאכזבת! חגגנו לאמא במסע משפחתי ירושלמי היה נהדר

ליאנה כלתה של תמר

מרץ 2018

תמר הקטנה כבר בת שבעים ! מי זוכר את כל התעלולים והאירועים שעברה ביותר מחצי מאה. אנחנו הילדים, החתנים הכלות בחרנו להזכיר את האירועים הנשכחים. פעילות המטמון התאימה לסיפורים ולרוח הזמן כל סיפור הוביל לתחנה ייחודית ושם בטכנולוגיה העכשווית, האייפונים, נחשפנו לעוד סיפורים. כך עברנו בוקר שמשי במסלול הסיפורים בהנאה מרובה ובהתרגשות גדולה. שמעתי על הפעילות ובחרתי בה כי היא ייחודית ומרתקת

שמחה כהן חולון

סבא שלמה חוגג שמונים. עשינו כבר כמעט את כל האפשרויות... החלטנו להתחדש בפעילות "מסע משפחתי". לצאת החוצה ולחוות את מקומות וסיפורי העבר. בתחקיר מקיף נאספו אנקטודות מעניינות במקומות הסיפורים. מפגש עם השכן במקום העבודה, ביקור במאפייה שסיפקה ארוחות לבעל השמחה ומקום המסתור ללימוד נהיגה של אשתו. כל המשפחה נאספה, בעל השמחה וזוגתו, הילדים וילדיהם ויחד עברו מתחנה לתחנה כשסבא מספר את הסיפורים. הייתה חוויה מרגשת, היה עוד מפגש מרתק. סיכמה אשתו שמחה

חיים ויוסי, קריית ים

נובמבר 2018

מסע משפחתי אל מחוזות הילדות
מצאנו פעילות שיצרה לכולנו חוויה משותפת מרגשת מה צריך בגיל שבעים ? משפחה אוהבת ומחבקת "מסע משפחתי" נתן לנו את הבקשה הזו נפגשנו כל המשפחה ובמשך שעתיים נהננו מהפעילות

תמי פוליטי מבשרת ציון

ינואר 2018

:כמו זוג יונים חגגנו חמישים שנות נישואין להורים והכל בהפתעה !! כמשפחה ה"שרופה" לחידונים", המטמון "התאים ככפפה". הלכנו בשביל הנעורים של ההורים במקום שהם הכירו ועברו את חווית האהבה הראשונה. עקבות השביל היו במשחק המטמון. בכל תחנה התוודענו לסיפור מרתק. והסיום בבית ההרפתקאות ששם גם היה סליק של ההגנה. היה מרתק, היה מלכד והיה מפתיע להורים

פעילות קהילתית

דרי מדליה

אפריל 2022

"מסע משפחתי" הוביל אותנו לסיפור מרתק שהתרחש לפני כשמונים שנים.
סיפור גילוי המים והבאתם לביתנו. אירועים מרתקים שרק בדרך זו העלינו לתודעת המשתתפים.
הפעילות הוגשה בצורה מעניינת וריגשה את כולנו.
שמחתי שבחרתי בפעילות זו למען חבריי.

אלדד מבית גוברין

דצמבר 2021

"מסע משפחתי לאור פנסים" היה פעילות לא שגרתית וסקרנה את כולם. הפעילות בשעת חשכה יצרה עניין ומסתוריות.
העיסוק בחידות לאורך מסלול ריתק מבוגרים  והפנסים שילהבו את הילדים.
שמחתי בבחירה

אורית משובל

דצמבר 2021

"מסע משפחתי לאור פנסים, היה רעיון "מדליק" שהתאים לזמן ולאירוע. במקום לפידים היו הפנסים והם שילהבו את הילדים.
הסיפורים בפעילות היו בחוברת והחידות הוסיפו עניין רב.
שמחתי למצוא פעילות לא שגרתית.

הילה דביר

ספטמבר 2021

מעברות ראש השנה 2021 יצאנו למסע משפחתי קיבוצי, בעקבות הסיפור הקהילתי. הייתה חוויה מעניינת ומרתקת לשמוע סיפורים של פעם דרך חידות ומידע מגוון. שמחנו להזדמנות לצאת מהבית, להתנתק מהמסכים ולהיפגש עם פעילות יפה. ממליצה לכל מי שמחפש משהו לא שיגרתי

חובי ממעברות

ה"מסע המשפחתי" שלנו היה מרתק ומאתגר. הלכנו מתחנה לתחנה בפעילות שחידות מגוונות מובילות אותנו. הסיפורים שעלו בפעילות החזירו אותנו אל תקופות מרגשות.
אהבתי בפעילות את הגיוון בחידות.
ממליץ בחום למי שמחפש פעילות לא שיגרתית.

אריה רכז תרבות

טו בשבט 2010

בחרנו באירוע ט"ו בשבט לקיים את פעילות המטמון.  משהו חדש, מרענן ומלהיב.
היה מתח באוויר כאילו יוצאים למשימה חשאית. היו גם נטיעות ששולבו בתוך הפעילות,
אבל העיקר היו החידות המעניינות. היה בהם משהו מחדש ומזמין.  היה שווה לנסות ולהתחדש

דליה מעין המפרץ

מרץ 2016

"בעקבות סיפורי המקום" הייתה פעילות רב דורית שהתאימה לקהילה שלנו.
אני ממליצה בלב גדול על הפעילות. כי מי שלא היה, לא ראה "חגיגה" בעין המפרץ.

דן מצרעה

דצמבר 2020

"מסע משפחתי לאור פנסים"

מה יפה יותר בחנוכה מפעילות משפחתית עם פנסים. היו סיפורים, היו חידות לחנוכה ובעיקר היה כייף גדול לילדים.

נגה מאפק

אפריל 2021

נורית מארז

פברואר 2015

חוגגים יובל - אהבתי את מקוריות החידות.
חג הקיבוץ זו הזדמנות לעשות פעילויות גדולות ולא שיגרתיות
ואכן, הפעילות מימשה את הציפיות,  זה היה מכובד ומעניין.
נורית רכזת תרבות בארז

מוניקה רכזת פעילות במועצה

אפריל 2015

מסע משפחתי לחגיגות היובל במועצה של גבעת ברנר
פעילות מלכדת לכל ישובי המועצה האיזורית. סיפור אחד ששיך לכולם.
אירגון מצויין שהביא משפחות רבות לבילוי מרתק של טיול וחידות
שמחתי להזדמנות.

יעל מאייל

פברואר 2016

חוגגים 40 - טו בשבט
בחרתי ב"מסע משפחתי", פעילות בחצר הקיבוץ שהתאימה לחג ולמזג האוויר.
אהבתי את החידוש והשינוי,

גם החברים אהבו והצביעו ברגליים

יעל רכזת תרבות באייל

טו בשבט 2012

"מסע משפחתי"  באייל
בחרתי במטמון כי זו פעילות בחצר הקיבוץ וזה התאים לחג ולמזג האוויר.
אהבתי את החידוש והשינוי, גם החברים אהבו

והצביעו ברגליים.

יעל רכזת התרבות

2012

"מסע משפחתי"
פגשתי את אברי שמעתי על המטמון ועשיתי החלטה מהירה
זכיתי בפעילות מתוכננת ומאורגנת, וזכה כל מי שהשתתף.
היה שווה לנסות

2011

מסע משפחתי בכרמיה -
"מסע משפחתי" היה סיבה טובה לצאת מהבית
היה מעניין וקיבלנו זווית חדשה לפעילות החברתית.
נהנתי מאוד.

דלית  מאלרום

2012

חוגגים 40
בחרתי ב"מסע משפחתי" כי זו פעילות בחצר הקיבוץ המשתפת את כל המשפחות,
ילדים ומבוגרים
אהבתי את החידוש והשינוי, גם החברים אהבו והצביעו ברגליים.

רונית רכזת התרבות

מרץ 2012

"מסע משפחתי"  בשפיים
פעילות תרבות שהייתה מוצלחת, מעניינת וייחודית.
הסיום המרתק היה במרוץ אל הדק שעל המצוק שם היה המטמון.
היה מלהיב, ממליצה בחום

מוניקה רכזת התרבות

אוגוסט 2008

"מסע משפחתי" בצרעה
פתחנו את חג חג ה-60 במטמון, פעילות שמשכה קהל מגוון מבוגרים וילדים.
היה מעניין ומאתגר.

ברכה רכזת התרבות

חנוכה 2009

מסע משפחתי בבית זרע
חיפשתי תוכן משמעותי להדלקת הנרות היה מרתק ומאתגר, היה שווה ! ממליצה בחום

אייל רכז תרבות במגן

2011

המטמון במגן
שלא כהרגלי הפעם הבאתי פעילות חיצונית כי היה בה משו מיוחד ומחדש.
העבודה הקבוצתית הייתה טובה והחידות מקוריות.
אני ממליץ בלב חם לקחת את הפעילות.